Za uporabo socialnih vtičnikov kot so Like, Share in Follow gumbi omogoči zunanje piškotke
Skupna občinska uprava občin Dol pri Ljubljani, Litija, Šentrupert in Šmartno pri Litiji (v nadaljevanju skupna uprava) je bila ustanovljena z Odlokom o ustanovitvi skupne občinske uprave občin Dol pri Ljubljani, Litija, Šentrupert in Šmartno pri Litiji (Uradni list RS, št. 7/20) za skupno opravljanje nalog občinskega inšpekcijskega nadzorstva, občinskega redarstva, urejanja prostora ter civilne zaščite in reševanje.
Področji medobčinskega inšpektorata in redarstva delujeta od ustanovitve organa, področje civilne zaščite in reševanja je pričel delovati 1. 12. 2020, področje urejanja prostora pa bo pričel z delovanjem po predhodnem soglasju vseh županov občin ustanoviteljic.
Sedež Medobčinskega inšpektorata:
Občina Litija, Jerebova ulica 14, 1270 Litija
Številka pisarne: 35
Vodja skupne uprave:
Helena Kozlevčar, vodja organa – inšpektorica
T: 01 8963 469
T: 051 443 415
E: inspektorat.litija@litija.si
Uradne ure:
Občina Dol pri Ljubljani, Dol pri Ljubljani 1, 1262 Dol pri Ljubljani |
vsaka prva sreda v mesecu, 15.00 - 16.30 |
Občina Litija, Jerebova ulica 14, 1270 Litija |
sreda, 8.00 - 10.00 in vsaka tretja sreda na sedežni občini od 15.00 do 17.00 ali po predhodnem dogovoru kadarkoli |
Občina Šentrupert, |
vsaka druga sreda v mesecu, 14.00 - 16.00 |
Po telefonu in elektronski pošti so uradne ure v času poslovnega časa.
Poslovni čas:
Ponedeljek: | 8.00 - 12.00, 13.00 - 15.00 |
Torek: | 8.00 - 12.00, 13.00 - 15.00 |
Sreda: | 8.00 - 12.00, 13.00 - 17.00 |
Četrtek: | 8.00 - 12.00, 13.00 - 15.00 |
Petek: | 8.00 - 13.00 |
Zaposlena: inšpektorica Helena Kozlevčar - vodja organa
Medobčinsko inšpekcijsko nadzorstvo izvajajo inšpektorji kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi. Medobčinski inšpektorji vodijo prekrškovni postopek in odločajo o prekrških iz občinske pristojnosti, določenih z državnimi in občinskimi predpisi posamezne občine ustanoviteljice.
Medobčinski inšpektorat nadzoruje izvajanje predpisov občin ustanoviteljic in izvajanje državnih predpisov, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za nadzor. Naloge medobčinskega inšpekcijskega nadzorstva se izvajajo na področju občinskih cest, kanalizacije, plakatiranja, vključevanja v redni odvoz in ravnanja s komunalnimi odpadki, oskrbe s pitno vodo, odvajanja in čiščenja komunalnih odpadnih in padavinskih voda, urejanja pokopališč, pokopališke in pogrebne dejavnosti, nad gradnjami, za katere po gradbeni zakonodaji ni predpisano gradbeno dovoljenje ter na podlagi drugih predpisov, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za inšpekcijski nadzor.
Občinski redarji opravljajo nadzor nad spoštovanjem določb Zakona o pravilih cestnega prometa (ZPrCP), Zakona o cestah (ZCes-1), Zakona o javnem redu in miru (ZJRM-1), Zakonu o zaščiti živali (ZZZiv) ter odlokov občin ustanoviteljic in skrbijo za javno varnost in javni red na območju občin.
Zakon o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06 in 9/17; ZORed) je organizacijski predpis, s katerim je urejena pristojnost občine glede ustanovitve in organizacije ter določitve delovnega področja in nalog občinskega redarstva. Delovno področje in naloge občinskega redarstva določa zakon ali na podlagi zakona izdan občinski predpis.
Po ZORed so občinski redarji pooblaščene uradne osebe, ki skrbijo za javno varnost in javni red na območju občine in je pristojno:
Pri opravljanju nalog in pooblastil občinski redarji lahko sodelujejo s policisti.
Občinski redar ima pri opravljanju nalog naslednja pooblastila:
Nadzor nad občinskimi predpisi:
Zap.št. |
Naziv predpisa |
Objava |
1 |
Odlok o občinskih cestah v občini Dol pri Lj |
Ur.l. RS, št. 92/13 |
2 |
Odlok o zbiranju in prevozu komunalnih odpadkov |
Ur. L RS, št. 75/12 |
3 |
Odlok o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode |
Ur.l. RS, št. 47/06 in 90/07 |
4 |
Odlok o oskrbi s pitno vodo |
Ur.l. RS, št. 47/06 in 90/07 |
5 |
Odlok o javnem redu in miru |
Ur. l. RS, št. 26/17 |
6 |
Odlok o pokopališki in pogrebni dejavnosti ter urejanju pokopališč v Občini Dol pri lj |
Ur.l. RS, št. 12/20 |
7 |
Odlok o turistični taksi |
Ur.l. RS, št. 72/18 in 17/19 |
8 |
Odlok o prodaji blaga zunaj prodajaln na območju Občine Dol pri Lj |
Ur.l. RS, št. 40/15 |
9 |
Odlok o ravnanju z zapuščenimi in nepravilno parkiranimi vozili v občini Dol pri Lj |
Ur.l. RS, št. 51/09 |
Nadzor nad državnimi predpisi
Zap. št. |
Naziv predpisa |
Objava |
1 |
Zakon o varstvu okolja; ZVO-1 |
Ur.l. RS, št. 39/06, 70/08, 108/09, 48/12, 57/12, 92/13, 56/15, 102/15 in 30/16, |
2 |
Zakon o cestah; ZCes-1 |
Ur.l. RS, št. 109/10, 48/12, 46/15 in 10/18 |
3 |
Gradbeni zakon; GZ |
Ur.l. RS, št. 61/17 |
4 |
Zakon o urejanju prostora; ZUreP-2 |
Ur.l. RS, št.61/17 |
5 |
Zakon o spodbujanju razvoja turizma |
Ur.l. RS, št. 13/18 |
Prijava/pobuda nepravilnosti Medobčinskemu inšpektoratu in redarstvu je objavljena spodaj.
Zaposleni:
Domen Rozman, višji svetovalec
T: 051 443 417
E: domen.rozman@litija.si
Konkretne naloge s področja zaščite in reševanja na ravni občine določajo zakoni in podzakonski akti s tega področja. Glavne naloge lahko strnemo v naslednje sklope: