Občinska uprava
Občina kot samoupravna lokalna skupnost v okviru ustave in zakonov samostojno ureja in opravlja javne zadeve lokalnega pomena, ki se nanašajo na prebivalce občine in naloge iz državne pristojnosti, ki so s predhodnim soglasjem občinskega sveta nanjo prenesene z zakonom. Občinska uprava tako opravlja upravne, strokovne, pospeševalne in razvojne naloge ter naloge v zvezi z zagotavljanem javnih služb iz občinske pristojnosti. Občinska uprava kot občinski upravni organ izvaja naloge v skladu z zakonom, statutom in splošnimi akti občine, odloča o upravnih stvareh na prvi stopnji, opravlja inšpekcijske naloge ter strokovna in administrativna opravila za organe občine.
Sedež občinske uprave:
Dol pri Ljubljani 18, 1262 Dol pri Ljubljani
Uradne ure:
Ponedeljek: |
8.00 - 13.00 |
Sreda: |
8.00 - 13.00, 15.00 - 17.00 |
Petek: |
8.00 - 12.00 |
Poslovni čas:
Ponedeljek: |
8.00 - 14.00 |
Torek: |
8.00 - 14.00 |
Sreda: |
8.00 - 13.00, 15.00 - 17.00 |
Četrtek: |
8.00 - 14.00 |
Petek: |
8.00 - 12.00 |
Organizacija dela:
mag. Rok Prevc Direktor občinske uprave
E: rok.prevc@dol.si T: 01 53 03 240
|
Področje:
- vodenje in usklajevanje dela občinske uprave
- izvrševanje proračuna (na podlagi pooblastila župana)
- koordinacija predloga proračuna, rebalansa in sprememb proračuna
|
Kristina Mihić
E: kristina.mihic@dol.si, obcina@dol.si T: 01 53 03 240
|
Področje:
- vodenje glavne in sprejemne pisarne
- rezervacija sejne sobe ter KD Dolsko
- skrb za arhiv občine
- področje izvajanja javne službe varstva živali
|
Darko Ilievski Višji svetovalec za pravne zadeve
E: darko.ilievski@dol.si T: 01 53 03 246
|
Področje:
- zastopanje občine v pravnih zadevah
- pravna pomoč organom občine in občinski upravi
- priprava pogodb, ki jih sklepa Občina
- priprava predlogov odlokov in drugih pravnih aktov občine
- priprava in vodenje postopkov javnega naročanja
- priprava pravnih mnenj
- informacije javnega značaja
- urejanje kadrovskih zadev
|
Ivan Cifrek Strokovni sodelavec za razvojne projekte in regionalno sodelovanje
E: ivan.cifrek@dol.si T: 01 53 03 244
|
Področje:
- pomoč pri pripravi in izvajanju javnih naročil in drugih postopkov
- pomoč pri načrtovanju, vzdrževanju in vodenju investicij
- pomoč pri geodetskih izmerah in odkupih zemljišč
- sodelovanje pri pripravi projektne dokumentacije za izvajanje komunalne ter gradbene dejavnosti občine
- projekti participativnega proračuna
- dovoljenje za poseg v cestišče,
- soglasje za zaporo ceste in spremembo prometnega režima,
- soglasje za izvedbo prireditve
- področje zaščite in reševanja (požarna varnost, civilna zaščita)
- skrb za delo vaških odborov
|
Valentina Brečko Čebela
(porodniška odsotnost) Višji svetovalec za komunalne in gradbene zadeve
E: valentina.brecko@dol.si T: 01 53 03 253
|
Področje:
- spremljanje in nadzor nad vzdrževanjem javne infrastrukture
- pomoč pri načrtovanju, vzdrževanju in vodenju investicij
- načrtovanje vzdrževanja in vodenje investicij
- pomoč pri nadzoru in ocenjevanju gradbenih in drugih tehničnih del
- pomoč pri pripravi popisov gradbenih in drugih del
- pomoč pri delu Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu
- nadzor nad vzdrževanjem javne infrastrukture ter objektov v lasti občine
- priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv
|
Saška Gojčič Občinska urbanistka (zunanja sodelavka)
E: saska.gojcic@dol.si T: 05 93 36 214
|
Področje:
- mnenje za skladnost s prostorskimi akti
|
Ana Biser Referentka
E: ana.biser@dol.si T: 01 53 03 254
|
Področje:
- področje šolstva, otroškega varstva, športa in delovanja društev in mladinske politike
- planiranje izvajanje, spremljane programov/projektov/razpisov na področju družbenih dejavnosti,
- izvajanje šolskih prevozov
|
Anja Grosar Strokovna sodelavka za splošne zadeve III
E: anja.grosar@dol.si T: 01 53 03 251
|
Področje:
- področje črpanja EU sredstev
- priprava proračuna in zaključnega računa
- regionalno sodelovanje in turizem
- področje komuniciranja in odnos z javnostjo
|
Simon Prebil Delovodja V
E: simon.prebil@dol.si T: 01 53 03 247
|
Področje:
- načrtovanje dela,
- nadzorovanje drugih delavcev,
- vodenje potrebnih evidenc,
- sodelovanje pri izvajanju javnih naročil in drugih postopkov,
- sodelovanje pri izvajanju investicij,
- sodelovanje pri pripravi popisov del,
- druge naloge po odredbi in navodilu župana ali direktorja občinske uprave
- dovoljenje za poseg v cestišče,
- soglasje za zaporo ceste in spremembo prometnega režima,
- soglasje za izvedbo prireditve,
|
Primož Kovač Višji svetovalec za investicije
E: primoz.kovac@dol.si T: 05 93 36 212
|
Področje:
- načrtovanje dela,
- nadzorovanje drugih delavcev,
- vodenje potrebnih evidenc,
- sodelovanje pri izvajanju javnih naročil in drugih postopkov,
- vodenje, izvajanje in koordiniranje investicij, vzdrževalnih del
- skrb za grajeno javno dobro,
- nadzor nad vzdrževanjem javne infrastrukture ter objektov v lasti občine,
- druge naloge po odredbi in navodilu župana ali direktorja občinske uprave
|
Annemarie Jerman Višji svetovalec za okolje in prostor III
E: annemarie.jerman@dol.si T: 05 93 36 214
|
Področje:
- priprava projektnih pogojev ter soglasij v postopkih pridobivanja gradbenih in drugih dovoljenj, ter mnenj glede skladnosti s prostorskimi akti,
- skrb za skladnost pitne vode s pravilniki in sodelovanje pri inšpekcijskih pregledih,
- skrb za urejanje prostora na občinski ravni in sodelovanje pri pripravi občinskih prostorskih aktov,
- svetovanje v zadevah urejanja prostora in gradnje objektov,
- izdajanje potrdil iz uradnih evidenc (lokacijske informacije, predkupna pravica, ipd.),
- sodelovanje v inšpekcijskih postopkih uzurpacije in degradacije prostora
|
Sara Jaklič
Svetovalka za komunalne in gradbene zadeve
E: sara.jaklic@dol.si
T: 01 53 03 253
|
Področje:
- pomoč pri pripravi in izvajanju javnih naročil in drugih postopkov
- pomoč pri načrtovanju, vzdrževanju in vodenju investicij
- pomoč pri geodetskih izmerah in odkupih zemljišč
- sodelovanje pri pripravi projektne dokumentacije za izvajanje komunalne ter gradbene dejavnosti občine
- projekti participativnega proračuna
- dovoljenje za poseg v cestišče,
- soglasje za zaporo ceste in spremembo prometnega režima,
- soglasje za izvedbo prireditve
- področje zaščite in reševanja (požarna varnost, civilna zaščita)
- skrb za delo vaških odborov
|
Nataša Klemenčič
Strokovna sodelavka za kulturne dejavnosti in razvojne projekte
E: natasa.klemencic@dol.si
T: 01 53 03 248
|
- izvajanje nalog v okviru letnega programa kulturne in društvene dejavnosti,
- skrb za regionalno sodelovanje in razvojne projekte, sodelovanje pri izvajanju postopkov, pripravi gradiva in vodenju evidenc s področja financ in črpanja EU sredstev,
- sodelovanje pri pripravi in oblikovanju strategij razvoja občine (kultura, šport, turizem, promet, gospodarstvo, ipd.),
- opravljanje nalog s področja komuniciranja in odnosov z javnostmi,
- koordiniranje protokolarnih dogodkov,
|
Pomožni delavec II
|
Področje:
- pomoč pri hišniških opravilih
- pomoč pri vzdrževanju javnih površin in občinskih objektov
|
Čistilka II
|
Področje:
- čiščenje in urejanje prostorov, notranje opreme in delovnih sredstev v lasti in upravljanju občine
- čiščenje in urejanje okolice
- skrb za delovanje ekološkega otoka
- skrb za tehnično podporo pri izvajanju prireditev ter drugih dogodkov
|
Hišnik IV
|
Področje:
- spremljanje in opravljanje tekočih vzdrževalnih del na objektih, napravah, poslovnih prostorih in prevoznih sredstvih
- koordiniranje del pri vzdrževanju objektov, prostorov, notranje opreme in delovnih sredstev v lasti in upravljanju občine
- koordiniranje del pri izvajanju aktivnosti na terenu
- skrb za urejenost javnih površin in pokopališč
- skrb za tehnično podporo pri izvajanju prireditev ter drugih dogodkov
- skrb za vzdrževanje občinskih prevoznih sredstev
- hišniška dela in druga popravila
|
Delovanje občinske uprave je določeno v:
Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 30/2008), z dne 25. 3. 2008
Odlok o spremembi Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 32/2009), z dne 24. 4. 2009